Title Image

Sponsorpaket

SOM MEDLEM FINNS DET FLERA SÄTT ATT SPONSRA OSS

UTAN ATT DET KOSTAR DIG NÅGOT

Stadium – Stöd din förening – Bonus till alla!

Nu kan du stödja oss genom att handla på Stadium och registrera bonusen på föreningen. Det bästa av allt är att du numera också får din egen personliga bonus. Alltså bonus till alla, på samma köp. Och ju mer du handlar desto mer bonus, både till dig själv och till föreningen.

För att kunna utnyttja dubbel bonus och vara med i Stöd din förening så behöver du vara medlem på Stadium (registrera dig i butik eller på stadium.se) samt logga in på stadium.se och välja vilken förening du vill stödja. Det går snabbt och görs med några enkla klick.

Svenska spel

Kund hos Svenska spel? Visste du att varje år ger Gräsroten 50 miljoner kronor till ungdomsidrotten i Sverige. Om du är kund hos Svenska Spel kan du bli föreningsfadder – och vara med och påverka vilka föreningar som får dela på pengarna. Att bli föreningsfadder kostar ingenting för dig. Du behöver bara välja vilka föreningar du vill ge ditt stöd. Varje gång du spelar ger du sedan automatiskt poäng till dina favoritföreningar. Poängen avgör hur stor andel varje förening får när Svenska spel betalar ut 50 miljoner kronor till ungdomsidrotten en gång om året.

Citygross – Återbäring på allt vi handlar!

Samla in alla kvitton på allt du köper på City Gross och lämna i vår brevlåda i Källvindshallen, gärna i kuvert med totalbeloppet på utsidan (så spar du mycket arbete åt oss som sedan redovisar detta). När vi sen lämnar alla kvitton tillbaka till City Gross så får föreningen återbäring på allt ni har handlat, 1% får vi.

SOM FÖRETAGARE ERBJUDER VI FÖLJANDE SPONSORPAKET

VILL DU VARA MED OCH SPONSRA VÅR KLUBB SOM 2016 BLEV UTSEDDA TILL ÅRETS FÖRENING AV SVENSKA GYMNASTIKFÖRBUNDET OCH HAR HAFT VERSKAMHET I MER ÄN 140 ÅR

• GULD
  • 25.000 :-
    • Större egen skylt i hallen
  • SILVER
  • 5.000 :-
    • Skylt i hallen
  • BRONS
  • 3.000 :-

ÄR DU INTRESSERAD?

KONTAKTA BJÖRN SÅ BERÄTTAR HAN MER!
bjorn.dilton@norrkopingsgymnastikforening.se

VÅRA SPONSORER