Information från AG sektionen.

Alla AG grupper hälsas välkomna till en ny härlig termin med massa rolig träning. Nu är alla grupper i gång för fullt och det är härlig aktivitet i Källvindshallen. I slutet av förra terminen bildade föreningen en AG sektion. Har ni frågor eller funderingar eller undrar ni något över AG verksamheten är ni välkomna att kontakta oss. Nedan hittar ni information om kontaktpersoner för sektionen.

AG-SEKTIONEN I NGF:

Maria Brändström maria.brandstrom@ngf.se                                                                                                   Anställd AG tränare

Ansvarsområden: Grupperna AG steg 2-4 yngre och steg 5-6/fria. Träningsplanering AG. Utbildning och ledarrekrytering mm.

Maria  Andréasson maria.andreasson@ngf.se                                                                                                          Förälder, tränare domare

Ansvarsområden:  Gruppen AG basic 7-10 år. Biträdande AG steg 2-4 yngre och steg 5-6/fria. Tävlingssamordnare.

Elin Johansson  elin.johansson@ngf.se                                                                                                                      Förälder och AG-tränare

Ansvarsområden:  Gruppen AG steg 2-4 äldre.

Erika Rydin Odeskans  mail: erika.rydingodeskans@ngf.se                                                                            Förälder och AG-domare

Ansvarsområden: Gruppen AG basic 4-6 år.

Med vänlig hälsning/Sektionen